بازسازی خانه شاید شما به تازگی به خانه ای جدید نقل مکان کردید یا به دنبال خانه ای هستید یا خانه شما در مرحله بازسازی ساختمان یا بازسازی خانه است .

با  همه این ها ترفند هایی در طراحی داخلی وجود دارد که مهندس طراحی خانه و دکوراتورها از آن استفاده می کنند که شما هم به راحتی می توانید با حداقل هزینه و کمی تلاش خودتان آن را انجام دهید.

ترفند در دکوراسیون داخلی خانه

این ترفنده ها می تواند استفاده از یک آیینه ,یک نقاشی  یک لامپ  یا حتی یک گیاه باشد

اضافه کردن لاندری به سرویس بهداشتی و رنگ های مناسب برای آشپزخانه ,  انتخاب سرامیک و کف پوش , کاغذ دیواری .شاید شما بخواهید دیوار خود را با طرحی خاص  زیباتر کنید یا اتاق خود را پور نور تر کنید یا به فضای زندگی خود چیزی را اضافه کنید با این مقاله شما می توانید از نکته هایی هوشمندانه الهام بگیرید.

بزرگ جلوه دادن اتاق های کوچک (بازسازی خانه)

اتاق های کوچکتر را با رنگ های ملایم تر رنگ کنید تا بزرگتر نشان داده شود.در تصویر بالا یک اتاق نشیمنی قرار دارد که با استفاده از تکنیکی گه به شما گفته شد بزرگتر جلوه گرده است.قرار دادن آیینه انعکاس نور را روشن تر میکندو این انعکاس نور به دلیل رنگ روشن دیوار بزرگتر نشان داده می شود , برعکس رنگ های تیره اتاق را کوچک تر نشان می دهند  حتی اگر آن اتاق دارای نور فراوان طبیعی یا آینه های  زیادی در آن باشد.

استفاده از آینه های تزئینی

طراحی خانه

از آینه های تزئینی برای اضافه کردن نور به فضای زندگی خود استفاده کنید.همانطور که در نکته های قبلی گفته شد آینه برای انعکاس نور می توانید استفاده کنید ولی از آینه های تزئینی می توانید برای پر کردن قسمت خالی دیوار استفاده کنید.آینه های کوچک یا بزرگ تزئینی نور را به خانه شما اضافه می کنند.

ترکیبی کار کنید

استفاده از مبل های مجلل در کنار مبل های مدرن هیچ اشکالی در دکوراسیون خانه شما ایجاد نمی کند استفاده از یک صندلی که در گذشته زیاد استفاده می شد مثل صندلی هایی که پدر بزرگ یا مادربزرگ هی شما روی آن می نشستند و برای شما قصه می گفتند می تواند جزئی از اجزای دکوراسیون خانه شما باشد.چرا از نظر شما در دکوراسیون حال و گذشته نمی توانند با هم همکاری زیبایی داشته باشند.موکدا دردکوراسیون داخلی خانه  ترکیبی کار کنید.

استفاده از سبد های حصیری

یکی از راه ها مقرون به صرفه برای اضافه کردن مکانی برای نگهداری بعضی از وسایل اتاق استفاده از سبد های حصیری می باشد.

از این سبد ها می توان برای نگه داری کتاب ,مجلات , نمایش نامه ها ,اسباب بازی ها و… استفاده کرد.حتی از آن ها برای نگهداری میوه و سبزیجات تزئینی  بر روی اپن آشپزخانه می توان استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی خانه

طراحی دکورسیون داخلی خانه و منزل در شرکت دکوراسیون داخلی پارسه