کاشی کاری ساختمان

کاشی کاری ساختمان و نصب سرامیک در بازسازی ساختمان و منزل ، تعویض کاشی سرامیک های قدیمی با ابعاد بزرگ و طرح های متنوع جدید در دستور کارقرارداد چرا که می تواند زیبایی و جلوه خوبی برای ما به ارمغان بیاورد .برای این منظور می توانیم به دو روش عمل کنیم:

انواع نصب کاشی و نصب سرامیک

سبک دوغابی

روش اول:

ابتدا کاشی سرامیک های قبلی را تخریب کرده و ملات آن را کنده و آنرا به آجر می رسانیم.

سپس لوله کشی آب و برق و احتمالا شوفاژ و رادیاتور ها که گاها بصورت روکار اجرا شده به داخل می بریم بعد از آن نصب کاشی کاری ساختمان را بصورت دوغابی و ملاتی اجرا می کنیم.

سبک چسبی

روش دوم: در این روش برخلاف روش اول می توانیم کاشی یا سرامیک قبلی را تخریب نکرد و کاشی سرامیک جدید را بصورت چسبی روی قبلی ها نصب نمود. مزیت این روش سرعت بالاتر نسبت به روش دوغابی است. ولی ما برای فضاهایی که بخار آب و شستشو داریم بخصوص حمام توصیه می کنیم از روش اول بهره برد.

بازسازی ساختمان و معماری داخلی

کاشی و سرامیک ها جدیددر بازار با ابعاد مختلف 60cm*60cm و80cm*80cm ویا 100cm*100cm و غیره موجود است که هرچه ابعاد آن بزرگتر باشد بندهای کمتری در پایان خواهیم داشت و نهایتا کار پایانی جلوه و زیبایی بیشتر خواهد داشت .

درنمونه کاشی کاری داخلی ساختمان ما از سرامیک بدون بدون بند و یا رکتی فای کار یکپارچه اسنفاده می کینم و دیگر بند نخواهیم داشت فقط درز بین دو سرامیک می ماند که ما آن را هم با استفاده از پودر بندکشی همرنگ با نام ویترافیکس به حداقل می رسانیم.

در بازسازی ساختمان هرچه لعاب و درخشندگی کاشی سرامیک استفاده شده  بیشتر باشد به موازات آن انعکاس نور بیشتری هم خواهیم داشت.

در نهایت فضای ما را بزرگتر و باشکوه تر جلوه می دهد. کار بازسازی ساختمان خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

کاشی کاری ساختمان ، نصب سرامیک  درسرویس ها آشپزخانه ، موزاییک کاری محوطه پشت بام حیاط و فضاهای دیگر

کفپوش های سرامیکی دو نوع می باشد نوع اول براق که در قسنت های اتاق ها و نشیمن استفاده می شود و نوع دوم که مات می باشد در آشپرخانه ها استفاده میشود چرا که لکه ها را کمتر نشان می شدهد.

اگر قصد کاشی کاری ساختمان و اجرای سرامیک کف را بازسازی داخلی را دارید بهتر است انواع کفپوش ها را بشناسید تا در فضای خانه کفپوش مناسب را انتخاب کنید.

کفپوش های سرامیکی از جمله کفپوش هایی است که در زمان بازسازی داخلی توجه زیادی به آن نمی شود. این نوع کفپوش مزایا و معایبی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای کفپوش سرامیکی در بازسازی داخلی

  • این کفپوش ها تنوع بالایی در طراحی و رنگ دارند و به راحتی میتوان آن را با محیط متناسب کرد.
  • تمیز کردن این کفپوش ها راحت است
  • در برابر رطوبت مقاوت بالایی دارند.
  • از نظر هزینه نسبت به سایر کفپوش ها مقرون به صرفه تر هستند.

معایب کفپوش سرامیکی

  • این کفپوش ها مقاوت بالایی ندارند و در اثر ضربه امکان شکستن آن وجود دارد
  • در صورتی که در بازسازی داخلی ساختمان خود از سیستم گرمایش از کف استفاده نمی کنید در زمستان هنگام راه رفتن بر روی سرامیک سرمای آن ممکن است آزار دهنده باشد.
  • تولید طرح های آن محدود است و پس از مدتی اگر نیاز به تعدادی سرامیک برای جایگزینی داشته باشید ممکن است آن را پیدا نکنید.
  • سرمیک ها لغزنده هستند و در صورت خیس بودن امکان سر خوردن وجود دارد.

اجرای سرامیک کف بدون بند