نقاشی ساختمان

در بازسازی ساختمان یکی از کارهایی که انجام می شود تزئینات داخلی ساختمان می باشد.

این تزئینات شامل:نقاشی ساختمان کاغذ دیواری ;کفپوش ;… می باشد. انتخاب مناسب کاغد دیواری با  توجه به مساحت منزل شما ;نورگیر بودن آن و معیار هایی از این قبیل می تواند خانه شما را زیبا و دلنشین نماید.

در بازسازی ساختمان هر کاغذ دیواری برای چه محیطی باید انتخاب شود؟

1-اگر می خواهید محیط دور خود را فعال تر نشان دهیداز کاغذ دیواری گرافیکی با داشتن طرح های  هندسی استفاده کنید.

2-کاغذ دیواری های گل دار و یا ساده محیط را آرام بخش تر می کند.

3-کاغذ دیواری های سه بعدی محیط را هیجان انگیز تر می کند.استفاده از کاغذ دیوارهایی به شکل سه بعدی با کف چوش هایی هم به این شکل زیبایی و جلوه خاصی را به محیط می بخشند.

حال اگر میخواهید بازسازی ساختمان را انجام دهید و کاغذ دیواری هم جزو این تغییرات در بازسازی ساختمان است این نکته ها را به خاطر داشته باشید:

1-اگر شما می خواهید فضای اطرافتان را بزرگتر نشان دهید باید کاغذ دیواری با طرح ریز را انتخاب کنید.

2-اگر دیوارهایتان را میخواهید بلندتر نمایش دهید باید طر هایی با شکل عمودی انتخاب کنید.

3-برای وسیع تر نشان محیط از کاغذ دیواری با طرح های افقی استفاده کنید.

نصب کاغذدیواری

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه

بازسازی ساختمان و یا  نوسازی ساختمان قبل از آمدن کاغذ دیواری به عنوان تزئینات خانه کار سختی بود. اگر می خواستند تنوعی به دیوار های بدهند باید دیوار ها را رنگ و نقاشی ساختمان انجام می شدد. به جز مشقت های فراوانی که رنگ کردن داشت این را می توان گفت تنوع کم و اینکه برای یک رنگ معمولی برای دیوار ها یک خانه تکانی مجدد هم می طلبید .

اما با آمدن کاغذ دیواری از اوایل قرن 15 و تنوع  زیبا و جالبی که داشت مورد استقبال قرار گرفت. طراحی داخلی استفاده از آن را رایج تر کرد. مشقت کمتری داشت  ,به راحتی شستشو می شد مزایایی که به راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

حالا اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید قبل از سال جدید فضای خانه خود  با بازسازی ساختمان با کاغذ دیواری تغییر دهید این مقاله را از دست ندهید.

کاغذ دیواری قابل شستشو (اکرلیک):

اگر جزو آن دسته افراد هستید که وسواس خاصی به شستشو دیوار دارید و دم به دقیقه برای نظافت دستمال دستتان هست ما این کاغدذ دیواری ها رات به شما توصیه می کنیم .

کاغذ دیواری های اکرلیک برای تزئینات خانه شما این قابلیت را دارد که شستشو شود. نحوه شستشو هم اینگونه هست که ابتدا با یک دستمال خشک گرد و غبار را از روی دیوار بر می دارید و سپس با یک اسفنج در آب گرم روی کاغذ دیواری می کشید تا لکه هایی موجود روی دیوار را از بین ببرد.

طیف رنگی مناسب برای کاغذ دیواری در بازسازی ساختمان :

نقاشی ساختمان

درست است که تنوع مختل در کاغذ دیواری برای شما انتخاب را راحت تر کرده است اما این دلیل نمی شود هر قسمت از یک دیوار را یک کاغذ دیواری جدا انتخاب کنید و به اصطلاخ خانه را هفت رنگ کنید.

طیف رنگی دلخواه را انتخاب و بر اساس آن کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنید.

طرح و نقش مناسب در کاغذ دیواری:

هر قسمت از خانه باید کاغذ دیواری مناسب داشته باشد .مثلا کاغذ دیواری اتاق خواب  با کاغذ دیواری قسمت پذیرایی متفاوت است.

اگر برای قسمت پذیرایی خانه خود کاغذ دیواری های طرح دار انتخاب می کنید حتما به طرح آن توجه کنید طرح زیاد شلوغ به قسمت پذیرایی خانه شما بی نظمی می دهد.

اتاق خواب کودکتان را می توانید کاغذ دیواری های کارتونی انتخاب کنید. فضای نشیمن خانه را با کاغذ دیواری های کلاسیک تزئین کنید. وسقف ها رابا نقاشی ساختمان زیباترکنید

در قسمت هال اگر بگونه ای است که آشپزخانه شما open می باشد باید کاشی و سرامیک هم مد نظر قرار دهید.

دکوراسیون مناسب با کاغذ دیواری:

اگر کاغذ دیواری شما بهترین و زیباترین شکل و جنس فوق العاده ای هم داشته باشد اگر دکوراسیون مناسب با آن را انتخاب نکنید توی ذوق می زند.

پس به دکوراسیون مناسب با خانه را انتخاب کنید. بهتر است با یک طراح داخلی مشورت کنید تا متحمل هزینه های گزاف و زیادی نشوید.

نورپردازی مناسب با خانه:

نور مناسب یکی از بخش های مناسب در خانه می باشد. به نورپردازی خانه توجه کنید. کاغذ دیواری هایی را انتخاب کنید که نور خانه شما را کم نکند.

اکسسوری مناسب:

اکسسوری یا همان لوازم جانبی مناسب را بر اساس چیدمان مبل خود انتخاب کنید. در انتخاب آن ها زیاده روی نکنید. اگر کاغذ دیواری هایی با طرح های درشت انتخاب کردید سعی کنید بقیه وسایل را ساده تر انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان با تزئینات خانه توسط گروه پارسه چگونه انجام می شود؟

ما با نقاشی ساختمان و بکارگیری از کاغذ دیواری که در طرح و رنگ های مختلف موجود است و همچنین با ترکیب رنگ و کاغذ دیواری ,نورپردازی استفاده از بلوک شیشه ای و یا آسمان مجازی که بیشتر در آشپزخانه می تواند فضای جذابتری برای بانو ی خانه ایجاد کند.

با استفاده از کناف که جایگزین گچ بری های قدیم و قابلیت های منحصربفرد کناف مثل انعطاف در بوجود آوردن اشکال مختلف هندسی و اشکال  زاییده ذهن که برگرفته از تخیل و سلیقه مالک و کارفرما است براحتی طراحی داخلی ساختمان را انجام و در فضاهای باز ساختمان مانند حیاط ,حیاط خلوت,تراس ,پشت بام  نماهای سنتی مانند دیوار سنگی ,آبنما و باربیکیو ,آلاچیق ایجاد و بدین گونه می توانیم محیط قبلی رابه محیط دلچسب شما را به یک باره تغییر دهیم.

اجرای دکوراسیون ، دیوارپوش PVC ، کاغذ دیواری ، کناف ,بلوک شیشه ای ، پارکت ، لمینیت ، پارکت لمینیت ، کفپوش pvc ، کفپوش ، کفپوش چوبی، اجرای دکوراسیون داخلی