بازسازی خانه قدیمی

بازسازی خانه

بازسازی خانه قدیمی و فرسوده

بازسازی خانه قدیمی  با  ایده های جالب

اگر تصمیم به بازسازی خانه قدیمی  و دکوراسیون  داخلی خانه خود را دارید حتما این مقاله را بخوانید:

 پذیرایی متفاوت

در خانه، پذیرایی از مهمانان همیشه یک اتاق بزرگ است که در بیشتر موارد، صندلی ها و مبل ها با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار می گیرند، اما در ایده ای که ما پیشنهاد می کنیم، اتاق پذیرایی به شکل گود است. که نمونه ای از آن است که در تصویر زیر قابل مشاهده است. پذیرایی به این شکل با این چیدمان باعث می شود فضایی صمیمی تر داشته باشیم و حس خوبی داشته باشیم.

فضای زیر پله  را از دست ندهید . (بازسازی ساختمان)

اگر خانه جدید شما راه پله توکار دارد، حتما زیر پله خواهید داشت، بنابراین این فضا را بر اساس آن اضافه کنید، ایده های مناسب برای این قسمت به شرح زیر است:

1- کتابخانه

2- انباری

3- فضای مطالعه

برای هر کدام از موارد زیر برای شما تصویری قرار دادیم تا بتوانید ایده بگیرید.

فضای نشستن در کنار شومینه

اگر در خانه خود شومینه دارید یا در نوسازی ساختمان خود این قسمت  در نظر گرفته شده  می توانید در کنار آنها فضایی برای نشستن بسازید.

یک نوع از این  شومینه را در تصویر زیر می توانید ببینید.

شومینه برقی برای استفاده مشترک دو فضا

اگر در اتاق خواب شما سرویس بهداشتی (حمام) وجود دارد می توانید از شومینه برقی مشترک استفاده کنید در این حالت هیچگاه فضای درون حمام سرد نخواهد شد.

آشپزخانه و یک میز ناهار خوری جذاب

آشپز خانه فضایی است که بیشتر افراد خانه در آن رفت و آمد  می کنند و وعده های غذایی خود را در این مکان میل می کنند , می توانید کاری کنید که زمانی را که اینجا هستند لذت ببرید . یکی از آنها که مربوط به آشپزخانه است استفاده از میزهای چوبی می باشد.