لوله کشی گاز ساختمان

لوله کشی گاز توسط گروه تخصصی طراحی و بازسازی ساختمان پارسه 22764055 مهندس فتاحی 09121977040 با تاییدیه سازمان نظام مهندسی و مجوز از اتحادیه + نقشه واجرای اصولی

لوله کشی گاز به لحاظ ایمنی از اهمیت ویژه و خاصی در هرساختمان برخوردار است . و باید به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه یا اتقاق ناگوار توسط اکیپ حرفه ای و با تجربه و رعایت استاندارد ها صورت گردید.

شاید در یک نگاه اجرا لوله کشی ساختمان خیلی ساده بنظر بیاید ولی واقعیت اینست که رعایت دقیق استاندارد ها ودستورالعمل ها می تواند محیطی امن را برای ما فراهم کند تا بتوانیم با آسودگی از این موهبت الهی استفاده کنیم .

استفاده از مرغوبترین لوله ها و اتصالات و ا جرا توسط اکیپ حرفه ای و با تجربه لوله کش گاز در گروه تخصصی طراحی و بازسازی ساختمان پارسه 22764055 مهندس فتاحی 09121977040 با سالها تجربه در بازسازی ساختمان و اجرای لوله کشی ساختمان آرامش خاطر را برای شما عزیزان بهمراه دارد.

لوله کشی گاز ساختمان
لوله کشی گاز ساختمان

مراحل لوله کشی گاز

تقاضای اشتراک گاز از اداره گاز

تشکیل پرونده و مراحل اداری و نامه ارجاع به سازمان نظام مهندسی استان ویا شهر مربوطه

تعیین مهندس ناظر

تعیین پیمانکار و مجری لوله کشی گاز

اجرای

تایید مجری وپیمانکار توسط مهندس ناظر

نامه ارجاع به اداره گاز و نصب کنتورگاز

قیمت لوله کشی گازساختمان

قیمت لوله کشی گاز بر اساس متراژ و نوع اتصالات و لوله های مصرفی و تعداد شعله ها مشخص می شود.

انواع لوله کشی گاز

لوله کشی گاز به دو صورت انجام می شود:

بصورت روکار و توکار

لزوم اصلاح لوله کشی گاز در بازسازی ساختمان چیست؟

بعد از طراحی داخلی خانه احتمالا تغییر چیدمان را در آشپزخانه خواهیم داشت و یا شاید بخواهیم گرمایش ساختمان و خانه خود را بروز کنیم و با اینکار هم از پرت انرژی جلوگیری کنیم هم در آپارتمان های قدیمی از پرداخت هزینه های مربوط به موتورخانه فرسوده که هرساله و یا چند سال یکبار نیاز به سرویس کلی خواهند داشت راحت شویم و از پکیج مستقل در واحد خود بهره مند شویم.

تامین گاز مصرفی برای پکیج و یا جابجایی اجاق گاز در آشپزخانه و یا تامین گاز مصرفی برای پلوپز و باربیکیو باید توسط متخصص کارآزموه و باتجربه واخذ تاییدیه از اداره گاز صورت گیرد.

از دیگر خدماتی که میتوان به آن اشاره داشت تغییرات و اصلاح لوله کشی گاز می باشد همانطور که در بسیاری از موارد با توجه به پلن ساختمان ما می توانیم فضاهای موجود مانند آشپزخانه, اتاق خواب , نشیمن را تغییر دهیم مجبور می شویم لوله کشی گاز را هم برای رفع نیاز تغییر دهیم که گاز مورد نیاز اجاق گاز و یا گاز مورد نیاز پکیج و آبگرمکن و احتمالا گاز تراس یا حیاط را تامین کنیم این کار توسط اکیپ مربوط به لوله کشی گاز که دارای مجوزهای اخذ شده از اداره گاز و تاییدیه نظام مهندسی می باشند و رعایت استاندارد های لازم انجام می گیرد.

برای مشاهده نمونه کار میتوانید به آپارات مراجعه کنید.