کف پوش و لمینت

کف پوش و لمینت  در بازسازی ساختمان این روزها بیشتر رواج پیدا کرده است. کفپوش سرامیک یک منبع معماری متنوع است که می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد بدون نیاز به نگرانی در مورد محدودیت های آب، لکه ها و طراحی. با این حال پوشش سطح کاشی سخت است و به همین ترتیب نیز ویژگی هایی دارد که ممکن است در مکان های خاص نامناسب باشد.

قبل از اینکه کفپوش یا لمینیت را خریداری کنید حتما با یک تیم خوب رای دکوراسیون و بازسازی ساختمان مشورت کنید که کدامیک از این ها برای منزل شما مناسب می باشد.مثلا اگر کفپوش سرامیکی انتخاب می کنید بدانید مزیت های آن چیست؟ما در یک مثال به شما می گوییم در انتخاب کف پوش و سرامیک باید به چه نکته هایی توجه داشته باشید.

بازسازی ساختمان و معماری داخلی

مزایای کاشی کفپوش سرامیک در بازسازی ساختمان:

الف- مقاومت در برابر آب

کاشی های کفپوش سرامیکی  دارای یک لایه محافظ است که روی مواد قرار می گیرد و باعث می شود آب به سطح زیرین نفوذ نکند.آنها همچنین به طور طبیعی در برابر رطوبت بالا مقاوم هستند.این خواص آنها را ایده آل برای استفاده در محیط های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه می کند.

ب-کاشی سرامیک با دوام می باشد

کفپوش سرامیک بسیار با دوام  است و کاشی ها به راحتی ترک بر نمی دارند.با نصب و راه اندازی با کیفیت می تواند عمر آن را از 10 تا 20 برسانید و به راحتی حفظ می شود.

ج-نگهداری راحت

مراقبت کفپوش سرامیک بسیار آسان است.خاک، لکه ها، مایعات و موادی از این قبیل در سطح،به شما اجازه می دهد تا شما به راحتی آن ها را پاک کنید.نظافت و نگهداری منظم فقط از جارو یا جارو با برس نرم کی توانید استفاده کنید.این ها تنها چند مورد از  مزایای کفپوش سرامیک است که در انتخاب آن می توانید در نظر بگیرید.

برای بقیه موارد هم باید با توجه به جایی که میخواهید کف پوش و لمینت را استفاده کنید به مزایا و معایب آن دقت کنید.

اجرای انواع کف پوش و لمینت ، پارکت ، دیوارپوش ، دیوارپوش پی وی سیpvc ، دیوارپوش ام دی افmdf و کفپوش بیمارستانی وکف پوش و لمینت