بازسازی ساختمان از صفر تا صد

بازسازی ساختمان از صفر تا صد را اگر می خواهید خودتان انجام دهید حتما این مقاله را بخوانید. یک زوج خلاق در‌‌‌San Diego خودشان تصمیم به بازسازی خانه خود گرفتند و تجربیات خودشان را با شما در میان گذاشته اند دعوت می کنم که حتما این تجربیات زیبا را ببینید .

ارین به همراه شوهر و سه فرزندش در‌‌‌San Diego زندگی می کند.این زوج خلاق و دوست داشتنی بدون داشتن هیچ تجربه ای تصمیم گرفتند بازسازی خانه خود را انجام دهند.ارین  علت بازسازی منزل خود را اینگونه بیان کرده است که:بعد از مدتی که به خانه های دورو برمان نگاه کردیم احساس کردیم خانه ما باید کمی به روز تر و زیباتر شود و یک خانه سفارشی مطابق خواسته خود بسازیم.

من همیشه طراحی خانه و دکوراسیون را دوست داشتم و ایده خوبی  برای خانه ای که میخواستم در آینده در آن زندگی کنم داشتم اما هر دوی ما تجربه ای در بازسازی ساختمان نداشتیم.ما شش ماه برای داشتن یک طراحی داخلی خوب ساختمان خود را به یک معمار سپردیم.پروژه بازسازی ساختمان خانه ما دو سال طول کشید.ما برای شما تجربیات خود را به اشتراک میگذاریم تا اگر شما هم خواستید این کار را انجام بدهید بدانید از کجا شروع کنید.

چه نکاتی را باید  در بازسازی ساختمان از صفر تا صد  بدانید؟

1- بدانید که چه می کنید و چه می خواهید.

قبل از اینکه مهندس و طراح و … برای پروژه بخواهید باید ایده مناسب و طرحی برای خانه خود داشته باشید .

هزینه بازسازی ساختمان را در نظر داشته باشد

سعی کنید شغلی که دارید به گونه ای باشد که هم بتواند هزینه های شما را برای اینکار تامین کند هم زمان زیادی نگیرد که بتوانید روند کار را از دست ندهید.سعی کنید زمانی شروع به کار بازسازی ساختمان بکنید که استرس مالی نداشته باشید.

2-افراد مناسب را استخدام کنید.

این مهمترین تصمیم شماست زیرا شما در طول فرایند کار بسیار نزدیک با سازنده /  و معمار خانه خود هستید. و تجربه کلی بازسازی ساختمان شما تا حد زیادی توسط رابطه شما با آنها تعیین می شود. پیش از تصمیم گیری  و انتخاب خود،  برای بازسازی ساختمان از صفر تا صدحتما  به چند شرکت بازسازی ساختمان سر بزنید.

نمونه کارهای بازسازی ساختمان آن ها را ببینید.

3-یک طراح داخلی خوب استخدام کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید یک طراح داخلی خوب و مناسب می تواند در  هزینه های شما صرفه جویی کند.

توصیه من این است که اگر بخواهید برای ساخت و بازسازی پول هزینه کنید ، این کار را درست انجام دهید و یک طراح  داخلی خوب استخدام کنید.

4- در مورد طراحی کابینت و مبلمان در مرحله طراحی فکر کنید

. ، اگر شما از نقشه های موجود خریدید و یا نقشه ی خودتان را  در طراحی خانه ایجاد کردید, مهم است که در مورد نحوی قرارگیری مبلمان فکر کنید. کمد و صندلی خود را کجا می روید؟ تخت؟ آیا اتاق واقعا مناسب برای مبلمان مورد نیاز است؟برای فضایی که در آن قرار است زندگی کنید خوب فکر کنید. ما چندین بار آشپزخانه را اندازه گیری کردیم و در آخرین لحظه آن را کمی بزرگتر کردیم.در اوایل قبل از شروع به ساختن، طرح بندی کابینت و مبلمان خود را طرح ریزی کنید.