فیلم پروژه ها

 

شما در این قسمت می‌توانید گوشه‌ای  کوچک از پروژه‌های  انجام شده  توسط شرکت معماری و بازسازی ساختمان پارسه را مشاهده بفرمایید

ما فیلم های بازسازی خانه و منازل را به‌صورت فیلم  قبل بازسازی (Before)  و فیلم  بعد بازسازی (After)  آماده کرده‌ایم پیشنهاد می کنیم ابتدا فیلم قبل ازبازسازی را ببینید و سپس فیلم بعد از بازسازی را مشاهده بفرمایید و  آن ها را باهم مقایسه بفرمایید.

لیست  نمونه کار بازسازی زیر در مناطق مختلف تهران در متراژهای مختلف با کاربری  مسکونی و اداری گرد آوری  شده است.

              لطفا  تا  بارگذاری کامل  فیلم پروژه ها و نمونه کار بازسازی  چند  لحظه  منتظر  بمانید …..

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

طراحی داخلی

چند نکته در بازسازی ساختمان

استفاده از متریال بی کیفیت به این معنی است که شما مجبور خواهید بود فضای خود را در کمترین زمان دوباره تعمیر و بازسازی کنید، پس سعی کنید در طراحی و بازسازی ساختمان و منزل خود از نظر کیفیت بهترین را انتخاب کنید.

در فرآیند بازسازی، تناسب و عملکرد فضا باید حفظ شود، به این معنا که با کاهش یک فضا و افزودن آن به محیطی دیگر، از کیفیت و تناسب آن کاسته نشویم. در بازسازی فضای یک ساختمان، رنگ آمیزی یکی از موثرترین مراحل در این فرآیند است. یکی دیگر از کاربردهای پنجره های بزرگ تامین نور کافی است که در پروژه های پارسه کاملا این موارد رعایت می‌شوند.

فیلم پروژه ها

این نمونه کارها و فیلم پروژه ها حاصل تلاش تمام کارکنان شرکت ساختمانی پارسه است. لازم است از تمام این پرسنل تشکر و قدردانی و تقدیر کنیم.

برخی از افرادی که مارا همراهی کرده اند از استادکار و کارگران ساختمان هستند. که در شرایط سخت در کنار ما بودند. تحویل به موقع پروژه‌ها را مدیون این عزیزان هستیم.

برای مشاهده ویدئوهای بروز مجموعه به ویدئوهای آپارات مراجعه بفرمایید. اینجا کلیک کنید.

در صورت تمایل می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت بازسازی ساختمان و خانه پارسه بهره ببرید و از طریق واتساپ و اینستاگرام با ما در تماس باشید.