بازسازی اداری| بازسازی شرکت

بازسازی اداری توسط گروه تخصصی طراحی وبازسازی ساختمان پارسه 22764086مهندس فتاحی 09121977040

لطفا جهت مشاوره و بازدید رایگان و استفاده بهینه از محل وفضای کار خود با ما در تماس باشید

همچمنین می توانید جهت مشاهده بخشی از پروژه های بازسازی شرکت مانند بازسازی ساختمان پتروشیمی جم و یا بازسازی شرکت اینترنتی و فروش تجهیزات شبکه از قسمت ویدیو پروژه ها بصورت فیلم قبل و بعد از بازسازی دیدن بفرمایید.

بازسازی شرکت


بازسازی اداری

 بازسازی چیزی است که به لطف آن ساختمان اداری ظاهری تازه و مدرن پیدا می‌کند. علاوه بر تغییرات معماری و فناوری و بازسازی کامل فضای مشترک در طبقات ساختمان های اداری، منطقه منحصر به فردی برای ورزش، تفریح و جلسات نیز ایجاد خواهد شد. 

نوسازی نما

یکی از جنبه های مهم در کانسپت جدید معماری و نوسازی مجموعه، تغییر ظاهر بیرونی ساختمان ها است. از کنار خیابان یک نمای شیشه ای می تواند ایجاد شود که به لطف آن نور کافی داشته باشیم.

بازسازی دفتر اداری


طراحی دکوراسیون داخلی اداری نقشی حیاتی در زندگی افراد دارد. امروزه توجه به دکور این مکان ها یکی از ضروریاتی است که نه تنها از نظر زیبایی و دوام بلکه در جهت افزایش راندمان کار به آن توجه شده است. طراحی مناسب در ساختمان های اداری تاثیر بسزایی در ارتقای روحیه، خلاقیت و کارایی کارکنان دارد. بسیاری از کارفرمایان به حقیقت این مشکل پی برده‌اند و سعی کرده‌اند با بازسازی ساختمان‌های اداری و استفاده از روان‌شناسی طراحی، متریال و رنگ‌ها، رویکرد و تفکر جدیدی ایجاد کنند تا کارایی آن‌ها را به حداکثر برسانند.

به آپارات ما سر بزنید