طراحی داخلی

طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی منزل در شرکت طراحی و بازسازی ساختمان پارسه نقشه راه صحیح و اولین قدم مهم است. قبل از اجرای دکوراسیون منزل یا مغاز ه شما باید نقشه راه تدوین شود .

این مورد یکی از فاکتورهای مهم در جانمایی ها و از بین بردن فضاهای پرت و استفاده بهینه تر و کاربردی تر از مساحت موجود محسوب می شود .

طراحی داخلی ساختمان تصویری واضح از کل فضاهای موجود به ما نشان می دهد که می توانیم قبل از شروع و اجرای دکوراسیون داخلی در مورد آن ایده و یا نظر بدهیم .

اینکار توسط مهندسین خلاق و خوش ذوق شرکت تخصصی طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی پارسه با بیشترین دقت و حوصله انجام می شود.

این کار به ما کمک میکند تا بتوانیم بهترین نتیجه را در پایان کار شاهد باشیم.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی چیست؟ آیا می تواند طرح های زیادی که در ذهن ما بصورت گسترده پخش شده بدرستی مدیریت کند و در اجرای صحیح و اصولی آن ما را یاری کند.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه برای تناسب و هارمونی بیشتر در تمام محیط خانه و منزل از چیدمان مبلمان و فرش و لوستر گرفته تا …. که در انتخاب بهتر رنگها برای اتاق خواب و پذیرایی و حتی پرده ها و رنگ مبلمان بما کمک می کند .

طراحی داخلی منزل جهت هماهنگی بیشتر و بقولی ست کردن فضا ها اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. ولی باید بودجه در نظر گرفته شده را نیز جهت اجرای آن درنظرداشته باشیم .

طراحی داخلی خانه

ما میتوانیم بهترین طراحی داخلی را برای فضای اداری ومسکونی بادرنظرگرفتن اصول صحیح معماری داخلی انجام دهیم.

اما هزینه های برخی مصالح باعث می‌شود تا پرداخت برای کارفرما سخت و در برخی موارد مقدور نباشد. بنابر این اگر بهترین طرح های داخلی را هم داشته باشیم باید قابلیت اجرایی داشته باشند.

پس باید طراحی منطبق با سلیقه ونیازمشتری درحین حال هماهنگ با اصول چیدمان دکوراسیون داخلی ارایه شود.

پیشنهاد‌هایی که تیم ما به مشتریان ارائه می‌کند در عین مدرن بودن بصرفه است.

بعنوان مثال گاها دوستان از ما سوال می کنند،

در طراحی داخلی خانه ازچه متریالی استفاده می شود؟

گاها دوستان میخواهند بدانند چرا درفلان پروژه ای اجرایی خود برای از متریال مختلف مثل چوب، ترمو ، آینه کاری، گچبری لوکس، سنگ آنتیک و دیگر عناصر در طراحی داخلی خانه استفاده نکرده ایم؟

سلیقه در افراد

طراحی داخلی خانه
طراحی داخلی ساختمان

پاسخ خیلی ساده است زیرا سلیقه افراد متفاوت وگاها منحصر بفرد است و شرکت طراحی پارسه نظروسلیقه کارفرما را دراولویت قرارمی دهد وبا درنظرگرفتنن بودجه کارفرما طراحی داخلی را درانجام می دهد.

درهنگام طراحی داخلی ساختمان ویا طراحی نمای ساختمان باید درمحل پروژه حاضر شد و صحبت های کارفرما را بادقت شنید وبررسی کرد.

بر اساس اصول طراحی و معماری بهترین طرح ها را پیشنهاد می‌دهیم. این طرح ها با سلیقه و بودجه مشتریان انجام می‌شود. برای همین درصد رضایت مشتریان بالایی را همیشه داشته ایم.

شرایط اقلیمی

بعنوان مثال دربحث طراحی نمای ساختمان باید شرایط جوی واقلیمی تحلیل وآنالیزشود وبراساس پایداری واستقامت مصالح درآن منطقه طرح سازگار با آن محیط را پیشنهاد واجرایی کرد.

نمای سنگ گرانیت ویا تراورتن بعلت آبکش آن درچه اقلیمی ایده ال است ویا نمای ترموود و نمای رومی درکجا ایده آل تراست؟

استفاده ازپارکت ولمینت درچه فضاهایی بکارببریم تا محیط را گرمترهنگام راه رفتن روی آن احساس ارامش بیشتری بما منتقل کند ویا برعکس درچه محیطی بعات معایب استفاده از لمینت باید ازآن بکاربردن آن صرف کنیم؟

ما بهترین مشاوره را در بازدید مشتریان ارائه می‌دهیم.

ودربازید مناسب ترین سبک معماری برای آن فضا ازجمله سبک مدرن و سبک کلاسیک وسبک مینیمال وسبک نئوکلاسیک و…. پیشنهاد داده می شود.

ولی نتیجا تصمیم نهایی با مشتری است.


حال باید بدانیم چه کسی بطورحرفه ای وتخصصی می تواند تمامی عناصرواجزا را بخوبی درکنارهم قراردهد و با رعایت اصول ومعماری ساختمان بهترین طرح را خلق کند تا بیشترین تناسب وهماهنگی عناصررا شاهد باشیم.
درحقیقت طراح یا دکوراتورها وظیفه اصلی طراحی داخلی خانه و دیگرفضاها مثل نما ساختمان یا طراحی ویلاو دکوراسیون را بعهده دارند.

شرکت پارسه

شرکت پارسه با نزدیک به دودهه فعالیت وتجربه ارزشمند حاصله درزمینه طراحی واجرای دکوراسیون داخلی درمناطق مختلف تهران و شهرستانها و بازسازی خانه های قدیمی توانایی و نظارت دراجرا را با نمونه کارهای بازسازی متعدد که درقسمت فیلم پروژه ها نیزموجود می باشد دارا می باشد


گروه ساختمانی پارسه همیشه سعی داشته با تکیه براصول ومبانی معماری داخلی ودرنظرگرفتن اصول فنگ شویی و روانشناسی رنگها در خلق و ایجاد محیط دلنشین وآ رامش بخش منطبق باشد.

این موارد را با خواسته وبودجه مشتریان در میان می‌گذاریم و بهترین طرح ها را دراولین قدم به نمایش گذاشته و تاییدیه اجرا را درهمان ابتدا دریافت می کنیم.
شاید شما بپرسید هزینه طراحی من چقدراست ویا هزینه آن چگونه محاسبه می شود؟

هزینه طراحی


هزینه طراحی برای هرفضا وساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد نوع سبک طراحی وپرکاربودن طرح وحجم رندر وآلترناتیوها تعیین کننده قیمت طراحی داخلی ساختمان هستند وحقیقتا نمیتوان درابتدامثل قیمت یک کالا اعلام هزینه کرد.
براحتی میتوانید درتماس تلفنی خود 09121977040 با شرکت ساختمانی پارسه 22764055 پس توضیح درباره شرایط وکم وکیف پروژه خود ازقیمت آن آگاه شوید.

« از 2 »